مجله علمی آموزشی خبری تفریحی دیجی پست

در این وبلاگ تمام اخبار علمی و تکنولوژی را میخوانید

مجله علمی آموزشی خبری تفریحی دیجی پست

در این وبلاگ تمام اخبار علمی و تکنولوژی را میخوانید

  • ۰
  • ۰

مدیریت هزینه ها در دوران دانشجویی

دوران دانشجویی از نظر مالی ممکنه دوران سختی باشه مخصوصا برای کسایی که برای دانشگاه به یه شهر دیگه میرن و تو خوابگاه یا خونه دانشجویی زندگی میکنن ولی اگه مدیریت کنید میتونید این دوران رو به خوبی پشت سر بذارید:

بودجه بندی در دوران دانشجویی

به کمک بودجه‌بندی هزینه‌ها رو مدیریت کنید و از هدر رفتن پولتون جلوگیری کنید. از نرم‌افزارهای موجود روی تلفن‌های هوشمند برای بودجه‌بندی کمک بگیرید. .

 
استادیو
 

قبل از خرید فهرستی از لوازم مورد نیازتون تهیه کنید و بهش بودجه‌ی مشخصی اختصاص بدین. اگه به چیزی خارج از این لیست احتیاج داشتین، از خرید سریع اون پرهیز کنین تا هزینه‌های خریدتون تا حد امکان کاهش پیدا کنه.

خوردن غذای سالم در دوران دانشجویی

ممکنه قیمت غذاهای سالم از غذاهای ناسالم بیش‌تر باشه، اما در بلند مدت هزینه‌ای که بابت مشکلات ناشی از غذاهای ناسالم پرداخت می‌کنید بیش‌تره. تا حد امکان از خرید غذا از بیرون پرهیز کنید و غذاتون رو توی خونه یا خوابگاه تهیه کنین. به فکر کسب درآمد باشین ممکنه فشار درس‌ها و برنامه‌ی کلاس‌ها اجازه شغل تمام‌وقت به شما نده، اما راه‌های زیادی برای کسب درآمد برای دانشجویان مثل پیدا کردن شغل پاره‌وقت، دورکاری و ... وجود داره. .

کتاب دست دوم بخرید

. برای اون که هزینه‌های سنگین کتابای درسی رو کم کنین، از کتاب‌های دسته دوم استفاده کنین و یا کتاب‌ها را از کتابخونه امانت بگیرین.

راهکار شما چیه؟ شما در دوران دانشجوییتون چطوری هزینه ها تونو مدیریت می کردید؟ تجارب خودتون رو برام بنویسید.

توسط: استادیو

  • ۹۸/۰۹/۱۰
  • الهه طاهری

دوران دانشجویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی